Image 1
Image 2

Aplikacja MAH-Office

Pobierz prezentacje produktu MAH-Office

MAH Android.PDF

klienci i wdrożenia

Nestle
(Cereal Partner Poland)
Producent płatków Nestle i  lider rynku płatków śniadaniowych w Polsce. Najstarsze wdrożenie systemu MAH od 2002 roku. Wdrożenie systemu MAH obejmuje użytkowników w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Rumuni. Używana jest polska i angielska wersja systemu o identycznej funkcjonalności. Integracja z systemem SAP.
Stock
(Stock Polska)
Największy producent alkoholi w Polsce. System wdrożony w segmencie detalicznym, nowoczesnym i hurtowym.
Dilmah
(Gourmet Foods Sp. z o.o.)
Wyłączny dystrybutor w Polsce herbaty marki DILMAH. System wdrożony w segmencie tradycyjnym, nowoczesnym i gastronomicznym. System MAH działa w trybie outsourcingu dla ponad 100 użytkowników od 2004 roku.
Bahlsen
(Sp. z o.o., Skawina)
Niemiecki producent słodyczy m.in. marki Hit, Krakuski. Wdrożenie w segmencie tradycyjnym i nowoczesnym w trybie pełnego outsourcingu dla ok. 100 użytkowników od 2006. Częściowa integracja danych z systemem SAP.
Jantoń
(Grupa Jantoń SA)
Producent i dystrybutor alkoholi. Ponad 60 użytkowników na terenie całej Polski w segmencie tradycyjnym i nowoczesnym. Bardzo ścisła integracja danych z systemem CDNXL (wymiana danych klientów, rabatów, cenników produktów, zamówieni, płatności itp.).
Kopernik
(Kopernik SA, Toruń„)
Producent legendarnych pierników toruńskich m.in. Katarzynki. Wdrożenie od 2004 roku w trybie pełnego outsourcingu. W chwili obecnej ponad 40 użytkowników systemu.
DB Kredyt
(DB Kredyt, spół‚ka Deutsche Bank Polska)
Oferująca usługi kredytowe dla klientów indywidualnych na terenie Polski. Wdrożenie w 2007 roku obejmowało ponad 200 akwizytorów na terenie całej Polski i pozwoliło spółce na pełną kontrole nawiązanych kontaktów i ich późniejsza realizację. Eksploatacja systemu zakończona w 2010 roku ze względu na ograniczenie działalności spółki.

Kontakt

MAH należy do Glen

GLEN Sp. z o.o.,
ul. Kościuszki 43, Kraków 30-114, +48 12 427 30 32+48 12 422 05 99, www.glen.pl

Potrzebujesz pomocy?

Nie krepuj się zapytać. Nasz dział obsługi i wsparcia technicznego jest do Twojej dyspozycji pod adresem: support@mah.pl, a telefonicznie pod numerami: +48 12 422 64 28, +48 12 426 02 64

+48 12 422 64 28 PON.-PT. 8.00–18.00